fredag, november 19, 2010

Härlig fredag!

Äntligen fredag igen! Veckorna går så fort, så fort. Snön öser ner men vi har mest slappat inne, jag och barnen. Agnes sover sin andra långsömn nu, en riktig liten tröttis:) Axel och jag har precis haft fruktfika i hans koja som jag byggde häromdagen. Jag har lagt en filt över de fyra barstolarna bakom bardisken i köket och vips så hade han en koja. Han är väldigt glad över denna koja, och vill gärna visa den för alla:) Nyss var farfar här och kollade in kojan.

I morgon ska vi träffa några kompisar och käka tacos. Får se om det blir någon lek i kojan:)
På söndag ska vi kanske åka till Växjö och fixa lite julklappar till barnens adventskalender. Vi får se om vi känner för det annars åker vi nog nästa helg.

Jag var på Konsum och köpte lite närproducerad ryggbiff förut. Det blir smaskigt ihop med rostade rotsaker lite senare. Därefter blir det Idol och Skavlan. Trevlig helg!

Inga kommentarer: