onsdag, november 10, 2010

Hallå där!

Jag gick in för att kolla bloggen och insåg att jag hade pausat i ett helt år. Det har hänt ganska mycket under det här året. Störst av allt är ju att vi har blivit 4 medlemmar i familjen, sedan lilla Agnes kom till världen den 12 juli.
Sedan har vi gjort klart lite husprojekt; altan, datahörna, Agnes rum m.m. Nu är det bara lite smågrejer och så källaren kvar. Men det är ingen brådska.

Vad händer annars en dag som denna?
Axel är på dagis. Agnes och jag har varit på BVC, och nu sover hon. Jag ska strax fixa lite lunch. I dag blir det biffar, klyftpotatis, morötter och sockerärtor. I eftermiddag ska vi nog ut och leka lite i snön som kom i går. 1-1½ dm ligger det nog här. Väldans kul för en 3-åring!

3 kommentarer:

maria sa...

vad kul med blogginlägg :)

här blev det också biffar till middag, fast med makaroner, paprika och ... och vad det nu var mer? *kliar mig fundersamt i huvudet* ah, tomater! och sås.

Mrs F sa...

Härligt att du är tillbaka igen!

malin sa...

Kul att du är tillbaka!!! Syns på Söndag:) Kram